Assalamualaikum u ols, da singgah, sudila follow ye, i will follow u back..lau yang xsuka tu xpayah la nk ckp bukan2 kt cni, boleh je terus tekan butang pangkah tu,mekaceh ^_^

my cayunks!! =)

my cool buddies ^_^

"frenship is just like a violin, the music may stop now n then
but,
the strings will last forever"

ok,cik bery nk tnya la kt korangs
korang ad kwn x??
mesti ada kn
tipu la lau xad.
bnyak lau nk catogerised kn fren nih
but,ap yg kte carik
is the best and true frenship
btol kn ap y cik bery ckp??
so,
u noe that..
i already found it!!!
yaaaaanot juz a fren
but, we are family...

my sweet kak long
always happy ol da time
like her sweet smile ^_^
thanks kak long coz be my kakak..u gv me manyak info2 bgune to be bini org for future.hehe
sweet more than dat bear.huhu

my cute sis, my angah
si comel yg alwaz loading all da time..hek3(jgn maraa ngah..kikiki)
alwaz asking me if my mke is burok ble moody..hoho
and always akn ckp
"xape, angah kn ad,jgn sdeyh2"
so sweet n comel..hehe
thanks angah

dis is my jojes akak, de kak lang
u r so jojes la akk
and always alert wif other buddies problem
such a caring and lovely person ^_^
thanks aty yg jojes..hehe

yeahh! its me
si bery
de cutest adik bongsu..ahaaaaks
mcm biase, tlong muntah dgn sopan santun wokehhh =p
si budak tecik dat always need mykakaks
love to be cared
and like to cry juz like a baby,hukhuk
but, then
my kakaks will umpan me wif choc..hahaa
so dat, i stop crying
hehe

cik bery cayang sgt to mykakaks..muah muah muah

siesly, cyang sgt2!!

ol da moment i will snap and save in a special folder in my mind and deeply within myheart!!

teringat dis moment
to jusco taman u
nk tergelak pom ade hahaha(ok,da gelak)
first time nek keta yg ena drive,
my angah manyak mulut when driving
and will menjerit2
and we ol yg kt blakag gelak2 happy giler..hahaha

even ktorag baru knal di cni
di UTM tercinta(perghh)
we never feel far apart


at pesta konvo
besoping xberapa nak sakan sgt
sakan jgak la cket..hehe
yg best, ad owag melanje we ol mam aiskem..terima kasih ye ^_^

many things we do tgether
sampai people around us leh ckp yg kte semua emag like a fmily
seakan rupa yg sama
perwtakan yg sama
and even gaya yg sama
how cn it be??
wow!!
magic..
so wonderful ^_^

thanks coz be my fren <3
luv u ol damm much









cik beRy caYunK koRang keTat-keTat !! suke?? like laa, ^_^

0 juta ckp cik bery tomey!:

Post a Comment

cakap je, jgn maloow2, hehe ^_^