Assalamualaikum u ols, da singgah, sudila follow ye, i will follow u back..lau yang xsuka tu xpayah la nk ckp bukan2 kt cni, boleh je terus tekan butang pangkah tu,mekaceh ^_^

my cayunks!! =)

Good Bye Fantasi Cinta ku



::gadis bery ingin berkongsi::

Assalamualaikum cinta..

Aku ingin menjadi mimpi indah dalam hidupmu...
Aku ingin menjadi sesuatu yg mungkin bisa kau rindu...

cinta memerlukn pengorbanan & kesabaran. Namun, tanpa disedari pngorbanan cinta ku hny dipandang sekadar sebelah mata oleh mu. Aku harus keluar dr konflik ini. Sampai bilakah aku harus memujuk diriku dgn kata2 yg hnya akn terus menjerat diriku. Seandainnya dirimu tulus menyayangi ku, x akn sesaat pom dirimu akn menyakitiku. Aku harus hentikan semua ilusi cinta ini dan aku terus melangkah jauh utk membahagiakan diri ku sendiri pula.....

waahh, emosional ta mlm ni??jiwang karat pulak,hahahaha..
ok3, teruskn k, still dlm feel,huhu

Selamat tinggal Fantasi Cinta

" Belum pernah ad lelaki lain yg menyayangi aku sebaik dia "
Betul ke?? atau aku sekadar membutakn mata & memekakkan telinga? kenapa dia msih cuba menyakiti hatiku? Aku tdk blh brsikap bengini. 'Alu layak utk disayangi.Pasti ad lelaki lain yg akn menyayngi aku lebih dari kamu'.

"Si dia pasti boleh berubah jadi yg lebih baik"
Betul ke?? kamu boleh berubah ke? Jangan mimpi. Aku bukn lah sesipa utk mengubah dirinya. Aku tau, setiap orang hnya boleh berubah dari dlm dirinya sendiri dan bukn kerana orang lain. Sudahlah, 'Aku tidak boleh menunggu kamu terlalu lama sampai kamu mahu berubah. Waktuku terlalu berharga dihabiskan hnya untuk menunggu mu, Kamu tetap sama.'.

"Aku masih bahagia bersamanya"
Betul ke?? Betul ke aku masih bahagia?Hari ini?Esok?Lusa? Adakah aku bahagia dgn sikapnya yg begini?Atau aku hnya berpura2, memujuk diri ku utk terus merasa bahagia? 'Suatu masa nanti kamu pasti akan menyakiti aku lagi'.

"Hanya kamu yg sempurna buatku"
Betul ke?? Aku merasakn kamu la segala2nya. Kamu yg terbaik utk ku, Kamu yg paling istimewa buatku. Biarpun kamu sudah bnyak melukakanku, aku masih boleh bersabar. Aku terus memujuk diriku. Tapi, kamu bgaimana? Adakah kmu merasakn hal yg sma? 'Aku harus yakin, aku boleh mendapatkan lelaki yg lebih baik'

"Berikn dia peluang kedua,ketiga,keempat & seterusnya."
Betul!! tapi, adakh aku xpernah mengasihi diriku sendiri. Kamu terus & terus melukakan ku, tp, aku masih berupaya memaafkn mu, Aku masih terus & terus memberi kamu peluang. Bercinta itu bukn satu penjara. Mengapa aku masih juga mahu menjerat diriku sendiri. 'Kamu boleh mendapat peluang yg seterusnya. Tapi, bukan dengan aku'

"Aku sayang hubungan ini"
Betul!! Sudah banyak waktu indah kita bersama. Aku sehingga lupa keburukan yg telah kamu lakukan. Namun, adakh ini yg terbaik buat diriku. Sampai saatnya sekarang, aku harus membiarkan semua hal yg sudah kita kongsikan bersama, aku anggap ini hadiah buat dirimu & aku ikhlas. 'Pengorbanan aku untuk kamu cukup sampai disini'

"Aku terlalu mencintainya. Tiada siapa yg mampu menggantikan dirinya"
Betul!! Kamu yg paling istimewa dihatiku. X mudah utk aku membenarkn sesiapa pom yg menggantikan kamu dalam hatiku. Namun, aku sedar. sampai bila?? Aku harus cuba membuka hati ini seluas2 nya. Aku tidak boleh lagi terus bergantung hidup pd mu. Dunia ini sememangnya terlalu luas. 'Aku perlu mencuba, hati ku ini berhak utk org yg mnyayangiku'

Selama ini aku hanya berilusi, Aku membiarkan diriku tenggelam dalam fantasi cinta. Sudah smpai waktunya aku perlu bebas dari konflik ini.

Selamat tinggal cinta..






cik beRy caYunK koRang keTat-keTat !! suke?? like laa, ^_^

0 juta ckp cik bery tomey!:

Post a Comment

cakap je, jgn maloow2, hehe ^_^